Στο νέο
πρόγραμμα προβολής του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου
Θεσσαλονίκης με τίτλο "ΝΑΙ στη δική μας αγορά - Γιατί ψωνίζω
ποιοτικά και φθηνά" που έχει στόχο τη στήριξη των τοπικών αγορών και
των επαγγελματιών του Νομού Θεσσαλονίκης εν όψει των εορτών του Πάσχα,
προτείνεται στους καταναλωτές, να προτιμούν και να εμπιστεύονται για τις αγορές
τους τα καταστήματα της πόλης και της γειτονιάς τους, γιατί όλο το χρόνο είναι
δίπλα τους και με προσφορές και με καλύτερες τιμές.
Στο πλαίσιο
του προγράμματος αυτού, γίνεται ιδιαίτερη προσπάθεια μέσα από τα κοινωνικά
δίκτυα για την ενεργοποίηση και συμμετοχή κοινού και ιδιαίτερα των νέων
καταναλωτών στο blog (https://eethgr.blogspot.com) που
δημιουργήθηκε ειδικά για την καμπάνια, καθώς επίσης και στο αντίστοιχο profile
στο facebook (www.facebook.com/eethgr). Ήδη από το
πρώτο 24ωρο της λειτουργίας τους οι ηλεκτρονικοί επισκέπτες του blog ξεπέρασαν
τους 200 και αντίστοιχα στο facebook οι φίλοι ξεπέρασαν του 400, γεγονός που
σηματοδοτεί το μεγάλο ενδιαφέρον του κοινού στη νέα αυτή προσπάθεια επικοινωνίας
του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης.
Επίσης, στο
διαδίκτυο το πρόγραμμα προβολής "ΝΑΙ στη δική μας
αγορά" εμφανίζεται και στα blog "zougla.gr" και "agelioforos.gr" μέσα
από τα οποία περισσότεροι από 20.000 επισκέπτες είδαν την διαφήμιση του
Επιμελητηρίου και στη συνέχεια πολλοί από αυτούς επισκέφθηκαν το blog.
Πολύ έξυπνα
και απλά στα μηνύματα που περνάει η νέα καμπάνια του Ε.Ε.Θ. λέει :
"Εμπιστευόμαστε τον επαγγελματία της τοπικής μας αγοράς, γιατί ο
επαγγελματίας του τόπου μας, δεν είναι ένα...barcode και μια...ταμειακή μηχανή
(!), αλλά ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ: ο φίλος, ο γείτονας, ο γνωστός μας, που πάντα πρόθυμα
όλο το χρόνο, μας εξυπηρετεί καλύτερα και φθηνότερα".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου